Вдалий старт – надійний політ – успішна кар’єра!
Постійно вчитись від життя і формуватиДжон Дьюї
1 вересня 2005 року до 1300-річчя ювілею м.Коростеня відкрився навчальний заклад нового типу – Корост енська міська гімназія
Сьогодні в гімназії навчаються 735учнів та працюють 46 вчителів:
• 20 вчителів вищої категорії;
• 9 вчителів – методистів;
• 9 старших вчителів.
Освітня діяльність реалізується за напрямками:

Курси за вибором:
основи риторики;
політологія;
історія світового мистецтва;
основи інформатики з 5 класу.
Гуртки:
осередок волонтерів «Рівний - рівному»;
театр мініатюр;
Естрадна студія;
медіацентр;
школа «Сучасної леді»;
фольклорно-етнографічний театр;
центр інтелектуальних ігор «Найрозумніший»;
дискусійний клуб;
школа ведучих позакласних заходів;
танцювальний клуб «Данс - вар’єте»;
інтерактивні презентації;
спортивні секції.
Наша гімназія - це науково-експериментальний майданчик:
- з впровадження особистісно - зорієнтованих технологій;
- з впровадження інтерактивних методів навчання та використання мультимедійних засобів;
- використання інформаційних, відео – та комп’ютерних технологій;
- використання всесвітньої комп’ютерної мережі Internet
Коростенська міська гімназія - це якісна середня освіта.
Кожен гімназист має можливість брати участь та перемагати:
- у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня» та «Колосок»;
- у інтелектуальних гімназійних та телевізійних іграх (маємо 8 призерів та 3 переможців у телевізійній грі «LG - Еврика»);
- у міжнародному проекті «Пізнай світ через ініціативу» (мають можливість навчатись у школах Франції: Арден, Тарар, Сен-Етьєн);
- у програмі США «Акт для підтримки свободи – Програма обміну майбутніх лідерів»;
- у проекті партнерських зв’язків зі школою Ганд з міста Санднес, що знаходиться у Норвегії.
Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних якостей, в першу чергу професійного універсалізму – це здатність змінювати сфери й способи діяльності. Входження молодого покоління в глобалізований динамічний світ підносить роль життєвої і соціальної компетентності учнів. Ми добре розуміємо, що наша мета - формування конкурентноспроможної особистості. Тому визначили свою модель випускника міської гімназії, який володіє такими компетентностями:

Для досягнення цієї мети ми розробили власну експериментальну програму: «Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах 12-річної середньої школи». Пріоритетними напрямами її реалізації ми передбачаємо педагогічну діагностику життєвої само творчості та коригування можливостей і якостей особистості, які ми прагнемо здійснювати за такими аспектами: науково – методичні, робота з обдарованими дітьми, позакласна робота.
Система роботи з розвитку творчих здібностей учнів
Науково-меодичне забезпечення професійності педколективу Система роботи з розвитку творчих здібностей учнів Позакласна робота - Експериментальний майданчик
- Фестивалі педагогічних ідей і знахідок
- Панорама педагогічних знахідок
- Творчі портрети
- Методичні вернісажі
- Клуб творчих педагогів
- Педагогічні турніри з актуально-наукових тем
- Моніторингове забезпечення професійності педколективу
- Поповнення банку даних науково-педагогічної інформації та інформаційно-методичних матеріалів. - Класи з поглибленим вивченням математики, інформатики, економіки
- Експериментальна програма «Розвиток творчих здібностей та фантазії учнів»
- Наукове товариство «Олімп»
- Участь у предметних олімпіадах
- Оригінальний комплекс завдань для вивчення та стимуляції розвитку творчого потенціалу
- Спецкурс для майбутніх першокласників «Введення у шкільне життя»
- Робота над поповненням банку даних обдарованих дітей
- Проектування особистісних якостей випускника гімназії
- Впровадження системи проектів «Тьютор» як можливість навчання управлінським технікам і способам роботи
- Робота за індивідуальними планами - Участь у міжнародних освітніх проектах
- Цикл інтелектуальних ігор «Я знаю все»
- Робота системи клубів за інтересами та спортивних секцій
- Система інформаційного забезпечення «Медіацентр»
Реалізуючи програму «Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах 12-річної середньої школи», ми передбачаємо виконання таких завдань:
навчити учнів жити творчо;
навчити учнів жити разом;
навчити учнів працювати;
навчити учнів пізнавати світ.
Педагогіка життєвої само творчості
в умовах становлення міської гімназії
Навчання творчого життя Навчання спільного життя Навчання творчої праці Навчання пізнання Життєвий саморозвиток «Людина і світ»«Життєві навички»«Цінності визначають долю»«Екологічне виховання»«Я і світ»«Валеологія»«Дитина в сім’ї» «Етика сімейного життя» «Як працювати над науково-дослідницькою роботою»«Писанкарство»«Народна вишивка»«Бісероплетіння» «Народознавство»«Історія світового мистецтва»«Основи політології»«Риторика «Художнє читання на сцені»«Учись навчатися»«Працюємо з додатковою науковою літературою»«Я і моє майбутнє»
Наступний напрям реалізації програми, за якою працює гімназія, передбачає такі лінії розвитку: фізичну; громадянську, яка реалізується і базується на пріоритетності національних інтересів; духовну, що спрямована на збереження і розвиток інтелектуального потенціалу нації; естетичну; життєвого саморозвитку. Тому з метою вдосконалення навчального процесу нами розроблено модель виховання якостей, що сприяють життєвому саморозвитку особистості учнів.