Головна | RSS | Середа, 24.04.2024 |
Ви увійшли як Гость | |
|
ВізиткаВдалий старт – надійний політ – успішна кар’єра!Постійно вчитись від життя і формуватитакі умови, які б вчили людину у процесі її життя, - це і є найліпший навчальний результат Джон Дьюї 1 вересня 2005 року до 1300-річчя ювілею м.Коростеня відкрився навчальний заклад нового типу – Корост енська міська гімназія Сьогодні в гімназії навчаються 735учнів та працюють 46 вчителів: • 20 вчителів вищої категорії; • 9 вчителів – методистів; • 9 старших вчителів. Освітня діяльність реалізується за напрямками: Індивідуальний навчальний робочий план пропонує гімназистам: Курси за вибором: основи риторики; політологія; історія світового мистецтва; основи інформатики з 5 класу. Гуртки: осередок волонтерів «Рівний - рівному»; театр мініатюр; Естрадна студія; медіацентр; школа «Сучасної леді»; фольклорно-етнографічний театр; центр інтелектуальних ігор «Найрозумніший»; дискусійний клуб; школа ведучих позакласних заходів; танцювальний клуб «Данс - вар’єте»; інтерактивні презентації; спортивні секції. Наша гімназія - це науково-експериментальний майданчик: - з впровадження особистісно - зорієнтованих технологій; - з впровадження інтерактивних методів навчання та використання мультимедійних засобів; - використання інформаційних, відео – та комп’ютерних технологій; - використання всесвітньої комп’ютерної мережі Internet Коростенська міська гімназія - це якісна середня освіта. Кожен гімназист має можливість брати участь та перемагати: - у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня» та «Колосок»; - у інтелектуальних гімназійних та телевізійних іграх (маємо 8 призерів та 3 переможців у телевізійній грі «LG - Еврика»); - у міжнародному проекті «Пізнай світ через ініціативу» (мають можливість навчатись у школах Франції: Арден, Тарар, Сен-Етьєн); - у програмі США «Акт для підтримки свободи – Програма обміну майбутніх лідерів»; - у проекті партнерських зв’язків зі школою Ганд з міста Санднес, що знаходиться у Норвегії. Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних якостей, в першу чергу професійного універсалізму – це здатність змінювати сфери й способи діяльності. Входження молодого покоління в глобалізований динамічний світ підносить роль життєвої і соціальної компетентності учнів. Ми добре розуміємо, що наша мета - формування конкурентноспроможної особистості. Тому визначили свою модель випускника міської гімназії, який володіє такими компетентностями: Для досягнення цієї мети ми розробили власну експериментальну програму: «Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах 12-річної середньої школи». Пріоритетними напрямами її реалізації ми передбачаємо педагогічну діагностику життєвої само творчості та коригування можливостей і якостей особистості, які ми прагнемо здійснювати за такими аспектами: науково – методичні, робота з обдарованими дітьми, позакласна робота. Система роботи з розвитку творчих здібностей учнів
Реалізуючи програму «Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах 12-річної середньої школи», ми передбачаємо виконання таких завдань: навчити учнів жити творчо; навчити учнів жити разом; навчити учнів працювати; навчити учнів пізнавати світ. Педагогіка життєвої само творчості в умовах становлення міської гімназії
Наступний напрям реалізації програми, за якою працює гімназія, передбачає такі лінії розвитку: фізичну; громадянську, яка реалізується і базується на пріоритетності національних інтересів; духовну, що спрямована на збереження і розвиток інтелектуального потенціалу нації; естетичну; життєвого саморозвитку. Тому з метою вдосконалення навчального процесу нами розроблено модель виховання якостей, що сприяють життєвому саморозвитку особистості учнів.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Створити безкоштовний сайт на uCoz |